lördag 22 mars 2014

Har tränat efter några veckors uppehåll...

Det var välbehövligt och skönt , särskilt efteråt men det kändes att jag inte tränat på några veckor, inget flås och lite tung i benen. Dock gick det bättre än jag trodde innan och det är ju så fantastiskt skönt efteråt.
Mina svarta gamla träningskläder såg plötsligt väldigt trista ut samtidigt som de börjat lukta så där äckligt som de kan göra efter ett tag oavsett kvalitet , det går liksom inte tvätta bort.
Alla andra som ut som karameller i sina fina fräscha färger tyckte jag. Kanske dags att investera i lite nytt?
Det finns i allafall ett otroligt utbud på läckra träningskläder det är då ett som är säkert.


Skitsnygga joggingskor med barfotakänsla skulle
jag absolut kunna tänka mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar