fredag 28 mars 2014

Nya gardiner


Här kommer ett litet smakprov på de nya gardinerna, kuddar och duk. Blev riktigt bra , färgerna blev väldigt fina i kombination med soffa, golv kökskakel och övriga färger. 
Gardinerna är också rätt ok..med tanke på att det var första gången jag satte symaskinen i tyget. 
Kan säkert bli bättre men det duger!

Nu ska vi ta oss en tur och retur till Antibes, solen skiner från en klar himmel och de har lovat fint väder på rivieran också!  


Nya kuddar och tavlan är äntligen på plats

Trappstegen nymålade, var blått förut ( precis som det mesta andra också)



Tyvärr svårt att ta kort mot detta fönster men det blev väldigt snyggt i verkligen



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack, jag har ju inte varit själv!

      Radera
  2. Jättefint! Och vilket stort härligt bord det ser ut att vara där. Fint med gardinlängden vid trappan också.

    SvaraRadera
  3. Tack, här kan se mina "första verk"! Fast kanske tur att du inte kan se dem på allt för nära håll ;) de håller nog inte riktigt din kvalité på sömnad ...men övning ger färdighet och jag är faktiskt sugen på att sy lite nytt här hemma också, så jag blev inte helt avskräckt även om jag pustade lite ibland.

    SvaraRadera