tisdag 6 maj 2014

Regnet öser ner

 Det var så otroligt länge sedan jag hade en kväll eller dag där jag inte har några planerade aktiviter alls. Det beror förstås på att jag tycker om att vara aktiv och hitta på saker så det är inte synd om mig på något sätt :) Dock har det kanske blivit lie väl aktivt det sista. Delvis har det ju berott på att jag bestämde mig för att sälja min häst och därmed villaejag hålla igång henne så gott som dagligen så hon skulle vara i bra kondition. Ville ju också passa på att rida så mycket som möjligt för "min egen skull" innan hon gick vidare. Har nog inte riktigt fattat att hon är borta ännu...

Ikväll njuter jag av att bara vara. Ska strax läsa klart månadens bokcirkelbok och utan att avslöja för mycket kan jag nog säga att den är bland de bättre böcker jag läst...


Hoppas på att solen snart är tillbaka igen, är sugen på att plantera lite i krukorna på terassen . En dag eller två med regn är ok men sen kan det sköna vädret komma tillbaka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar