fredag 6 juni 2014

Nationaldagen

Vårt nationaldagsfirande blev på golfbanan, 9 hål med en jättehärlig lunch som avslutning, kallrökt lax med dillstuvad potatis , fräsch och somrigt.

En liten tröstrunda i golfshopen hann jag också med, jag behövde verkligen pigga upp mig efter en katastrofrunda. Vilken märklig sport detta är.... upp som en sol och ner som en pannkaka!!

Eftermiddagen blev lyckad med sol på terassen, en god grillad middag då vi fick sällskap av två fina tjejer.
Jordgubbar och glass fick avrunda kvällen till filmen om Nelson Mandela , passade ju faktiskt riktigt bra en sån här dag kom jag på nu. 
Vilken kamp för sitt land och sitt folk!

Hoppas ni alla haft en fin nationaldag!
Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon väntar HÅKAN HELLSTRÖM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar