tisdag 10 juni 2014

Räkna ner

Nu är det två dagar kvar innan sommarlovet stundar!

Hade gärna velat ha en bild på lila syrener då dessa hör ihop med skolavslutning tycker jag. 
I år har vi inga då både syrenhäck och berså klippts ner för att föryngras, istället fick det bli lila lavendel, det skulle väl kunna vara Provence svar på lila syren kanske....



I kväll har jag grejat och fejat inne så svetten rann i nacken, det är alltid så mycket som ska göras de sista veckorna innan ledighet och jag kör hellre i 200 några dagar innan skolavslutning istället för att komma hem till ett kaos den dagen. Nu hann jag ändå inte en bråkdel... och in morgon är det dags för Ruggugglorna att träffas och sen är det dagen D ...så de finns allt en hel del kvar att fixa . Fast det ska jag väl hinna på 8 veckor tänker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar