tisdag 8 juli 2014

Att angripa ett i-landsproblem

Idag har vi semestrat hemmavid.

I morse när vi vaknade åkte vi till Lifeclub och tränade, det var svalt och skönt inne på gymet så det gick bra. Efter duschen åt vi en jättegod frukost på Hotell Gustaf och satt kvar en stund i solen med en påtår kaffe. Efter den härliga starten på dagen åkte vi vidare till stranden och där stannade vi hela dagen.

När man som jag är ledig drygt åtta veckor på sommaren finns det risk för att man blir lite "loj" och inte alltid utnyttjar dagarna till fullo, man har ju så många lediga dagar.. ( högst medveten om att det kan låta som ett i-landsproblem) . Jag säger inte att det är så men det kan finnas en risk då det blir som vardag i ledigheten.
För att komma ifrån det bestämde jag mig alltså för att idag skulle det bli en riktig semesterdag! 
Efter en kväll i soffan framför allsången och sedan kommisarie Barnaby i Morden i Midsomer lägger jag den här dagen i semesterminnet :) Jag är jättenöjd.

Go natt ! 


Vetefältet klarade sig bra från gårdagens oväder


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar