lördag 30 augusti 2014

En aktiv lördag

Veckorna går så fort så fort men helgerna går ännu fortare.

Idag har vi varit aktiva, jag och min man har spelat 18 hål tillsammans med vår långväga gäst. Vi åt en mycket god lunch på stekt makrill med västkustsallad efter 9 och sen lyckades vi komma ut på 9 till. 
Nu har jag strukit lite kläder till kvällens födelsedagskalas, kusinen som fyller 14 ska firas !

Våra gäster tog en tur till Spikens fiskeläge häromdagen så jag vet att det också vankas löjrom ikväll, såå gott!!

Fortsatt trevlig lördag och lördagkväll till er !

4 kommentarer:

  1. Ja, nog går helgerna fort, mycket man vill hinna med.
    Önskar dig med en trevlig lördagskväll!

    SvaraRadera
  2. Hej Anna och tack för en trevlig blogg! Jag och min familj har varit mycket i Var när barnen var yngre. Fortfarande åker vi dit och drömmer ofta om "något eget"! Mannen och jag har hyrt nån vecka i Nice nu ett par år. Hjärtat är nog ändå på landsbygden! Var brukar ni vara?
    Hälsningar Boel

    SvaraRadera
  3. Helgerna bara susar iväg! Golfen hade inte varit något för mej, men västkustsalladen hade jag varit med på!!!!

    SvaraRadera