tisdag 23 september 2014

Slaget om den sköna Anna

Ja det var det som det hela handlade om i lördags:) mer ett riddarskådespel än ett rent tornerspel. De red dock man mot man( eller kvinna) för att göra upp om vem som skulle få äran till den sköna Anna som satt på sin piedestal och betraktade det hela :)
Om jag provade på ...? Nej inte den här gången ... Vi slogs alla av vilka otroligt duktiga ryttare dessa människor är samt vilka fantastiska hästar som verkligen litar på och är ett med sin ryttare , så härligt att se ! 
Jag kommer definitivt att titta igen men det är nog tveksamt om jag någonsin kommer kunna rida så där !



3 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Härliga bilder! Dessa måste jag visa min riddartokiga son imorgon!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. De brukar vara riktigt fartfyllda de där tornerspelen och man är alltid lika imponerad av både ryttare och hästar. / Birgitta

    SvaraRadera
  3. Vilket trevligt inlägg och intressant! Fina bilder oxå!

    SvaraRadera