söndag 2 november 2014

Det blev en långpromenad...


Var inte ett dugg sugen på soffan, filtar och ljus idag :) Nä istället blev det en lång promenad och när vi kom tillbaka tog mannen fram två solstolar och så satt vi mot stallväggen och åt bullar och drack kaffe i vårsolen...ja för så kändes det , vilken luft och vilken dag.
Dottern är ute i skolgen till häst och jag kan inte annat än erkänna att idag, just idag hade jag gärna haft hela stallet fullt med hästar och ridit dem en efter en :)

Hoppas ni har en skön söndag var ni än är !
Kram Anna


5 kommentarer:

  1. Vilken bild med allén! Så vackert! Vi åkte ut till havet och promenerade med hunden, så härligt. 15° var det:)
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Visst har det varit en makalöst härlig höstdag idag!
    Bara att ta till vara och njuta...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Såååå vackert...
    Vädret är ju kanon bara att njuta fast inte idag för idag regnar det sidleds på västkusten

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Åh... jag hade vekligen inte heller sagt nej till ett stall fullt av hästar att rida! Saknar ridningen mycket, så mycket att jag tror jag måste ta upp den igen... En gång hästtokig alltid hästtokig:)

    SvaraRadera