söndag 7 december 2014

Ruskväder

Typisk att det ska vara sådan riktigt ruskväder när det är söndag och andra advent. 
Har inte varit utanför dörren idag och jag som egentligen älskar att vara ute. 
Men ...inga hästar= inget måste att gå ut....
Får pigga upp mig med lite julgransbilder från i fjol istället innan jag ska bege mig till träning, easyline inomhus passar däremot perfekt en sådan här ruskväder kväll och med tanke på vad jag åt på julbordet igår så...

Fin söndagkväll till er!
Kram Anna




3 kommentarer:

  1. Nej, vädret lockar sannerligen inte till några utomhusaktiviteter. Sitter istället och myser i soffan under en skön filt, med tända ljus och en mugg med glögg. Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Usch ja... lite snö hade varit trevligare. Vi får hoppas på det!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. Mysigt väder att vara inne i:) Jag hade tur förut på Lykkepromenaden, då var det en stunds uppehåll.
    Fin kväll till dig
    Kram Maria

    SvaraRadera