onsdag 18 februari 2015

Lite nytt till träningen


 Efter de senaste veckornas utsvävningar känner jag att det är dags att ta tag i träningen på allvar igen... startade igår kväll med lite löpning på bandet på gymet och efter 2 km fick jag så ont i knät att jag fick gå av :( typiskt när man är taggad.

Gjorde ett nytt försök ikväll med Bodypump och det gick bra under passet men nu har jag så ont i knät att det är svårt att böja benet och det värsta sitter på baksidan...får försöka klura lite på vad det kan vara.

Jag var så sugen på lite nya träningskläder för att peppa upp mig lite , hoppas knät funkar snart igen...Kläderna kanske jag ändå kan beställa för i värsta fall får jag väl ha dem i soffan:)

 Visst är senaste kollektionen från Rönnisch superfräsch??



2 kommentarer:

  1. Riktigt fina tights och den långärmade topen gillade jag!!! Här krånglar ju ryggen, men provad e att gymma i tisdags och et fungerade riktigt bra, så tror jag ska köra ikväll igen!!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Snygga kläder du hittat, det gör mycket att ha fina kläder när man tränar. Hoppas nu ditt knä mår bättre snart!
    Kram Maria

    SvaraRadera