söndag 27 november 2016

Min nya kamera


Äntligen har det hänt, jag har skaffat mig en bättre kamera! Har tänkt på det så länge och till slut blev det av. Jag är helt överväldigad, vilken skillnad, vilket ljus, vilken färgåtergivning och skärpa. Jag var ute och bara testade lite snabbt i dag i snålblåsten, borde egentligen legat inne och vilat mig med hostan från hell och en rinnande näsa men kunde inte hålla mg. Dessa bilder är bara helt tagna på "måfå" och knappt redigerade  och ja jag är i sjunde himlen :)

Hoppas ni haft en mysig första advent! Min blev inte riktigt som tänkt pga förkylningen, missade julmarknad och adventsfika med syster men fick umgås med dottern iallafall som är hemma och hälsar på i helgen. 
Nu hoppas jag att jag får sova lite mer i natt så jag är redo för en hektiskt vecka igen!
Kram Anna









1 kommentar:

  1. Vackra bilder och bra skärpa! Tack för att du tittade in hos mig...roligt med ett livstecken ifrån dig!
    Kram, Gunilla

    SvaraRadera